16 Mart 2009 Pazartesi

kelebekli ruh pastası oldum beeen:)

cici bir başlık oldu hem morlu, hem kelebekli hem de en sevdiğm yazı karakterinden. internette buldum şablonumu,  sadece biraz kokoş oldu sanırım, yazı da acıcık küçük :P
yeni bir tobiciğim var ama geliştirilecek, işten fırsat yok bızıklamaya. yenisine kadar kebelekli olan dursun , trilaylayliii.
pazartesi günü kaderini değiştirir belki, birazcık bahar getirir ruhumuza :))

kelebeklere olan büyük sevdam nerde, ne zaman başladı bilmiyorum ama bahar deyince ilk aklıma gelen rengarenk, cıvıl cıvıl, uçuşan kelebekler, mevsimsel olarak da tasarımlarıma yansıyor,  takıntılıyım kelebeklereeee:P
:)

7 yorum:

özii dedi ki...

en çok beğendim :))

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

hangisini?

Çilek dedi ki...

kelepekler konsun burnuna burnunaa :)

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

ebeeeeet, ayyy ne güsel olur, bi an hayal ettim de:)

anka dedi ki...

Çok şekerr :)

şeker pasta dedi ki...

şablon çok yakışmış... bu hali de çok güzel...

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

teşekkürler, ben de sevdim, mor mor şirin oldu :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails