elbisem üstüme yapıştı :P

yine cici kız oldum ama üşengeçlikten. gecenin körü yatarken: "amaaan, bu saatte kim pantolon ütüleyecek"deyip de, sabah apar topar kalkıp ofise gelme durumu olunca, tobi; tembellikten cici kız oldu bu sefer. allahtan elbisenin üzerine giydiğim, hırka, ceket türevi kısımları değiştiriyorum da, çok göze batmıyorum :P
bugün nasıl deli yogun bir gündü, tarif edilemez. şehirdışından (aylardır)  kataloğunu yaptığımız müşterimiz geldi. hani bana fotoğrafları ve kodlarıyla cinnet geçirten. hala aynı katalog üzerinde çalışıyoruz.  
1 aydır, kodlamaları tamamlayacak da, ölçüleri yazacağız ve baskıya göndereceğiz diye umutlanırken, bugün gördüm ki, 
hiiiç bir şeeey yapmamışşşlaaaaaaar. 
yine 3-5 sayfa icin bir koca gün harcandı ve hala eksik gedik yamalanacak bir sürü yer var. ben derim ki "bu iş bitmez"...
bitebilmesi için çalışacak adam lazım ama öyle biri yok anlaşılan firmada. herkes bir başkasına atıyor topu, olan tobinin sabrına, sinirine, zamanına oluyor. 
oyyy, şiştim hatta dıkandımm :P
evime gidip, yastığa gömülmek istiyorum ama ne mümkün. çok çalışmak lazııım, çoook :))

Yorumlar

Popüler Yayınlar