son bir gün, geri sayım...

15 mart pazarı bekliyordum, içimden. dışımdan beklemeye karar verdim. çünkü kaygı, endişe, heyecan, umut hepisi bir arada. 
bir proje yarışmasına katıldık iki arkadaşımla. süper loto çıksaydı yarışma sonucu beklemek zorunda kalmayacaktık, hemencik çalışmalara başlayacaktık.  ama bize çıkmadı malesef. ben de tırnaklarımı yemek suretiyle, sonuçları bekliyorum.
projenin ilk aşamasını geçersek, bir ay içinde ayrıntılı rapor sunacağız. o elemeyi de geçersek süpper olacak. hem biz kazanacağız, hem de çocuklar :P
şimdilik konu hakkında bilgi veremiyorum, malum bu bir yarışma ve rekabet söz konusu. kazanırsak söz anlatıcam :P

16 mart pazartesi itibariyle son durum: 792 projenin ön elemesinden geçen 80 projeden biri bizimki değil, malesef , moralim bozuldu :(

Yorumlar

özii dedi ki…
Heyecanla bekliyorummmm dün neden hiç bahsetmedin küstümmm...

Bol şans...
ya benim kafa cok daginik, zaten subat ortasi basvuruyu yapmistik, bugun baktim da abooov , cok az kalmis dedim. küsme banaaa:)

ay hadi insallah yaaaa:P

Popüler Yayınlar