indigoymuşum da haberim yokmuş:)

cehalette son noktayım.
indigo nesili diye bişi varmış, ben de onlardan biriymişim meğerse. ben de diyorum bu anormalitenin kaynağı ne?

1970-1995 arası doğumlular indigo nesliymiş. öööle herkes indigo olmuyormuş. bilimsel bir kanıt söz konusu değilmiş, bir tür inanış gibi bişi herhalde. dedim ya cahilim bu konuda.
indigo özellikleri şöyleymiş;
1-Dünyaya bir asalet duygusuyla gelmiş gibi hareket ediyor mu?
elbette, asalet benim göbek adım. tanrıça karizması var, bende.
2-Burada olduğunu hakkettiğini düşünüyor mu?
daha fazlasını hakettiğimi bile düşünüyorum:)
3-Kendi değerini biliyor mu?
bilmem miii, pek bir gıymetliyimdir.
4- Disiplin ve otorite konusunda zorluk yaşıyor mu?
eskiden yaşardım şimdi otoriteler zorluk yaşıyor :)
5-Yapması zorunlu olduğu şeyleri reddediyor mu?
evet, çarşı herşeye karşı. keyfim yoksa çok zor, yumurta kapıda ağlayana kadar yapmam.
6-Sırada beklemek çocuğunuza işkence geliyor mu?
hehehe, buna kesinlikle evet diyorum:) yaşasın internet bankacılığı ve online alışveriş.
7-Ritüel yönelimli ve yaratıcı düşünce gerektirmeyen sistemlerde hayal kırıklığına uğruyor mu?
bunu bilemedim.
8-Evde, okulda veya iş yerinde işleri yapmanın kolay yollarını görüyor mu?
kesinlikle, tembeller yaratıcıdır :P
9- Topluma ayak uyduramayan biri mi?
göreceli bişi, bazı bazı durumuna göre değişir. genelde sosyal çıkıntı olarak tanımlanırım:)
10-Suçluluk duygusu verilerek disipline sokulmaya karşılık vermiyorsa; Yapmak zorunda olduğu görevlerden veya ödevlerden kolayca sıkılabiliyor mu?
hehehe, bak işte buna gerçekten çok güldüm. buna annem cevap versin ;P
11-Dikkat Eksikliği sendromu belirtileri var mı?
olmaz mııı, go oynarken bile en fazla 20dk. odaklanabiliyorum. 21. dk'da kapağı açık kalmış uhu gibiyim,uçuş serbest :))
12-Gerçekten yaratıcı mı?
yani, yani. bu soruya cevap dahi vermem ben:)
13-Sezgi yeteneği var mı?
heheh, var, var:)))
14-Başkalarına karşı güçlü bir empatiye sahip mi?
işime gelmiyorsa, empatinin kralı gelse tanımam:P
15-Erken yaşlarda düşünceleri oluşmaya başladı mı?
eşek inadına bağlı düşüncelerim erken olgunlaşmış diyebilirim :))
16-Çok zeki görünüyor mu?
valla vitrin biraz flu o konuda, içimden zekiyim ben:))
17-Çok yetenekli mi? (üstünzekalı olarak ta tanımlanabilir/ genellikle 120 üstü IQ seviyesi)
keşfedilememiş bir dehayım, kesiiiin:)))
18-Hayaller kuran biri mi?
ehehehehehe:)))))), fazlasıyla...
19-Çok yaşlı, derin ve zeki bakan gözlere sahip mi?
genç, cıvıl cıvıl ve hafif safcana bakarım. dedim ya vitrinden değil, içten zeka var bende:)))
20-Spiritüel (ruhsal) zeka sahibi mi?
sahip ne demek, nirvanaya çıkıcam yakında, az kaldı:P
bunlardan 10'una evet diyebiliyorsanız, olası indigoymuşsunuz. en az 15'ine evet derseniz kesin indigoymuşsunuz. kaynak öyle diyor.

sonuç olarak ben double indigo oluyorum, ne işime yarayacaksa artık :)))

Yorumlar

Geveze dedi ki…
astrolojik olarak indigo değilim -1 yılla hem de- :)) ama saydım, 16 tane evetim var, beni de alın aranıza :))) -gözlerim yaşlı bakmıyo, hıh :))-
ah. cocugguum gozun hic yaslanmasın. sen kristal cocuk oluyormussun. bizimkinin ilerlemis versiyonu. dunyayi degistirecek nesilmissiniz siz:)
Geveze dedi ki…
ama ananem hep diyodu bu çocuk ya dahi, ya da saf diye :))
Çilek dedi ki…
İndigo çocuğu olmak hem zordur hemde kolay. Tek kolaylığı senin gibi indigo çocuklarıyla bir arada olursan. Bu kuşağın yeni bir akıma öncülük edeceğine inanılıyor. Bir dönem tanıştığım ve bir süre tanıştığım zatı muhteremden bir çok hikaye dinlemiştim. reiki seansları da cabası. 2008'in sonsuzluk yılı olduğunu düşünenlerdendi. Kısaca indigo çocuklarını bu hayat kaldırmıyor, yada onlar bu hayatı...
valla yeni bir caga onculuk etmek icin sahsen biraz gec kaldim sanirim. olsun ben de kendi kristalimi yogurma misyonunu üstlenirim:))
GeCe dedi ki…
ben daha da yeni nesil böyl diye okumuştum bir kitapta özellikle 90 sonrası benim okuduğum kitapta daha sıradışı özellikler yazıyordu

Popüler Yayınlar