yıl: 1997

yer: uludağ üniversitesi eğitim fakültesi gse binası, 2. kat temel tasarım dersliği
öğretmen: turgut tuna
öğrenci: ayşe deniz
konu: hayatımızı kolaylaştıracak tasarımlar
proje adı: kanguru yatak
proje amacı: deli yatan çocukların üstü açılmasın diye tasarlanmış, sevimli ve işlevsel yatak tasarımı.

bulabilseydim size muhteşem tasarım eskizlerimi de tarayıp koyacaktım ama kimbilir nerdeler, hiç bir fikrim yok. benim kanguru yatak tasarımımı yapacak bir firma bulamadım ama elin çekik gözlüleri ayı şeklinde uyku tulumu yapmışlar bile. hehehe, kampa gidip açık havada böyle uyuduğunuzu düşünsenize, kesin sivri zekalı bir avcının kurşunlarına kurban giderdiniz :)))

Yorumlar

Geveze dedi ki…
hiiiiiiiyy, yirim ben bunnuuu :))
bundan bi tane istiyorum, söz bi daha okulda yaramazlık yapmicamm :))

-evde de kaza kurşununa kurban gitmem sanırım :))-
hehehe, annanene bi sor once bence, ayi kilifinda gezmendense, yaramaz kalmani tercih edebilir:))

Popüler Yayınlar