ben ne zaman...



ben ne zaman,
içimden gelenleri geldiği gibi söylesem, bir kabahat işlemişim gibi oluyor.
ben ne zaman,
içimden gelmiyor diye sussam ekstra sessizlik oluyor. sanki birilerini incitiyormuşum gibi.
ben ne zaman,
boşversem herkesin dolası geliyor.

ben ne zaman pozitif kostümümü giyip, rolüme iyice bürünsem herkesin en sevdiği oluveririm.
ideal evlat, ideal eş, ideal anne.
şikayet etmeyen, mutlu eden, anlayışlı, düşünceli.

vesaire, vesaire, vesaire...

bugün üstümde hala pijamalarım var.
tobi jr. elinde elma, miki kulüp evini seyrediyor.
tibo elinde aslan sütü, dizi seyrediyor.
hayat, onlara güzel valla.
oooh, misss...

"Ben her bahar aşık olmam ama
Her bahar gitmek isterim.
Gittiğim olmadı hiç,
Ama olsun... İstemek de güzel.
CAN YÜCEL
"

fotograf - marion cotillard

Yorumlar

ceyda dedi ki…
yazdıklarınızda kendimi gördüm.
fatoş dedi ki…
gerçekten güzeldi..
Nilgün Komar dedi ki…
anma ki derdim güneşten ötürü;
Ne çıkar bahar geldiyse?
Bademler çiçek açtıysa?
Ucunda ölüm yok ya.
Hoş,olsa da korkacak mıyım zaten
Güneşle gelecek ölümden?
Ben ki her nisan bir yaş daha genç,
Her bahar biraz daha aşığım
Korkar mıyım?
Ah,dostum,derdim başka..


Orhan veli


en sevdiğim şiirler top5 listesinden :=)

öptümm

Popüler Yayınlar