ben o bakışları çok iyi tanıyorum...

far görmüş tavşan bakışı onlar.
hani şaşkınlık ifadesi olarak tanımlanır ya, bir de hay allah şimdi buna ne cevap versem de şiş de kebap da yanmasa durumunu temsil eder aslında.

hay allah arada kaldım paniğidir bir nevi.
durum idare etme çabasını anlıyabiliyorum, aman tatsızlık çıkmasın, hır çıkmasın gürleşmeyelim, huzur ortamını koruyalımı da bir nebze anlayabilirim. ha bir de şiş kim, kebap kim? kimin kalbini kırmamk önem arz ediyor o da önemli tabi.

nedenli ya da nedensiz aptal yerine konmayı kaldıramıyorum, sanırım.
ilişkileri dengesi safa yatarak, geçiştirerek ya da unutturmaya çalışarak sağlanmaz.
yani bence.

hani 2-3 yaşında olsam belki yerim, ama değilim malesef.

ah be tobi sen yine neden bahsediyorsun ki, derseniz;
konumuz,
kıçıkırık bir ekmek tahtası...

Yorumlar

Popüler Yayınlar