gelin çiçeği

hobibox gelin çiçeği yapmaktan bahsetmiş bugün. hemen atladım; "benimkini de kısmen biz yapmıştık" diye. sonra baktım bi tane bile fotoğraf koymamışım.
oturup bir iki hesap yapınca farkettim ki, evleneli neredeyse 2 yıl olmuş. vaooov:P
bazen dünmüş gibi bazen de onlarca yıl olmuş gibi geliyor. bu, iyi bir şey sanırım. ilk günkü heyecanla, yıllardır birlikteymişiz gibi :)
sırrımıza gelince (sır değil gerçi herşey göz önünde);
saygı
sevgi
dengeli özgürlük
kendimize özel sosyal hayatlarımız
(böcüümün aikido, benimse go kulübüm gibi)
ve en olmazsa olmazı:
güven...
bizde işe yarıyor :))

Yorumlar

ikimiz dedi ki…
canım yazıların çok hoş heycanla okudum hepsini güzel paylaşımlar için saol hepsi sevindirici güldürücü gerekli şeyler ben yeni bir blogçuyum izninizle sizi izlemek isterim sevgilercanım banada beklerim gelin bkın bloguma bir iki yorum yazın bu dünyada çok güzel arkadaşlıklar vra belki arkadaşlık yoluna gideriz

http://ikimiz-2.blogspot.com/
http://modadunya.blogspot.com/
okumaya değer gördüğünüz için ben tesekkur ederim. aramiza hosgeldiniz:))
ikimiz dedi ki…
hoş bulduk canım :D

Popüler Yayınlar