şom ağızlı tobi :P

sıcak dedim, yakıyor dedim. akşam ofisten bir çıktım, nasıl serin olmuş hava? ceketimi giyiverdim hemen. akşam yorganıma sarındım yine. sabah da ceketimi giyip çıktım, dışarı.
şom ağzımı kapatıp, yorum yapmaktan alıkoyuyorum kendimi. yoksa kar yağacak :)
yarın sınav var.
kpss'den içim çürüdü. son 1.5 ayda oturup çalışmaya kalkınca zor oluyor tabi. bu bana ders olsun. akşam eve gidince coğrafya ve tarihe bakacağım. eğitim bilimleri notlarımı da yarın yanıma alacağım ki, 12.00-14.30 arası tekrar bir gözden geçireyim.

09.30-16.00 arası; istediğiniz dinde dua, vudu büyüsü, sihirli değnek, ne varsa kabulüm.
şimdiden destekleriniz için teşekkürler. tobi kaçar, işlerini bitirmesi lazım. sonra kafa kalırsa, osmanlı tarihi ve türkiye coğrafyası ekonomik özellekleri beni bekler :D

Yorumlar

Geveze dedi ki…
ananeye sipariş verildi, akşamdan başlıyor dua seansına :))

-'kime diye dua etcem ben şimdi, tobi mi dicem? ayşe mi dicem deniz mi dicem? geveze'nin arkadaşı desem de olur bence. di mi?' diye kararsızlık yaşıyor şu anda. onu aşınca başlayacak dua etmeye :))

kolay gelsin tobicim, bissürü bissürü doğrun olsuuun. zihin açıcı etkili öpücük yolluyorum buradan XO XO XO
Afet Ergü Şaşmaz dedi ki…
Bol şanslar güzelim, Allah yardımcın ve yanında olsun, inşallah herkes yüzünün akıyla çıkar bu işten.
*ah gevezecigim, hepisi olurdu sorun yok. yalniz o matematik sorularini hazirlayan ekibi yakaladigim yerde öpücem. ablamla calistigimiz hicbir konudan sormamis adiler:P
*hobibox, ah matematik ah...:)) diyorum baska da bisi demiyorum :(

Popüler Yayınlar