aaaaaaaay, bayılıciiiiiim yahuuuu...

süper egolar gitti (bknz. süper ego)  nihayet. arkalarında bir sürü toparlanacak iş ve gerilmiş sinir yumağı bıraktılar. ama bencağızın onlara takılmaya bile zamanı yok, listedeki işler devam, çok yoruldum yaaaa :(

akşama go var, tek avuntum bu. cam taşlarımı tepikledim çantama, saatler sağsalim geçsin de, yarına kadar herşeyi unutayım diye bakıyorum. bugün açıkhava go keyfi yapacağız inşallah, trilaylay liiiiii :)

bu arada dün gece; sürpriz bir yağmur şakırtısına uyanmamıza rağmen, 
güneş pırıl pırıııııl. 
sırtımı güneşe verip ısınmak istiyoruuum. haydi saat 18.00 olsuuuun :P

Yorumlar

özii dedi ki…
go oynayasımmm varrrrrr, özgene gidesimmmm varrr , sizlerle gülesimm varrrrr ...
ebeet benim deeee hemi de coook, gecen haftakinden bsi anlamadım been:P
Geveze dedi ki…
boool boool iyi dileklerimi yolluyorum sana, enerji olsun diye ;))
tesekkurleeeri ben de diyorum bu icimdeki kıprıtı neydendir diye. meğer senmişsin. senin yerine de güneş keyfi yapacağım, söööz:))
Moonish (moonsun) dedi ki…
Kolay gelsinnn :)
sagolasin. 40 dk sonra isi iste birakip evime doğru yola cikacagim, laylay lomm. yasasin hafta sonuuuu:)

Popüler Yayınlar