10 Nisan 2009 Cuma

deli oluyorum şu akbanka

ya, sadece akbanka değil, bütün bankalara. 
ama bu ara akbanka gıcığım.
yahu bir BTM olayını çıkarmışlar güya kolaylık olsun diye ama heryerde yok. kredi kartımı yatırmak için uğraşıyorum 3 gündür.  şubelerin çalıştığı saatlerde, ben de çalışıyorum. 
internet hesabım garantide olduğu için, havale parası ödemek istemiyorum, çünkü garantiye daha da gıcığım. hizmet bedeli diye kafasına göre istediği tarihlerde; yok ilk yarıyıl, yok ikinci yarı yıl diye dünyanın parasını kesiyor, hesaptan. geçen sene 70 lira yıllık hizmet bedeli ödedim. tek hesap, herhangi bir otomatik ödeme talimatı falan da yok. 

neyse, sabah "bir BTM buldum, yaşasın" dedim, hizmet verememekteymiş. şubenin önündeydi, "hadi şubeden yatırayım" dedim, ticari işlemlere bakıyorlarmış, kişi hizmetleri için en yakın şube altıparmaktaymış (altıparmak, güzide bir semtimizin adıdır, bulunduğum yere azıcık uzak).
yahu ben bu işkenceyi çekmeye mecbur muyum? nasıl sinir oldum anlatamam.  
ulen bitsin taksitlerim, istemiyorum kredi kartı. iptal edip kurtulacağım banka ve kaprislerinden hıhh.
çok kızdım :P

6 yorum:

özii dedi ki...

tamamenn haklısn canım , olsa bi dert olmada bi dert ...Bir de ondan ona aktarana kadar akşamı ediyolar...

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

ay valla bugün son gün yatıramassam arayacağım merkezlerini ağzıma geleni söylüycem, ciyaaaaaak şekliyle :P

MoonSun dedi ki...

Bankalar kadar dert yasatan baska bir kurum daha tanimiyorum :)) Ben de deli oluyorum ama hepsine :))

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

hırsızlardan ya da kendi dağınıklığımdan korkmasam, bırak kredi kartını, banka hesabım dahi olsun istemiyorum ama işte çağımızın ihtiyacı, el mahkum :)

Asuman'la dedi ki...

aynen aynen aynen desem yaterli olur herhalde hepimiz müzdaribiz ama elimiz mahkum galiba

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

el mahkum ve el mecbur malesef :(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails