3 Nisan 2009 Cuma

şişşştiiiiiim...

şiştim, davul oldum.
içim daraldı, sinirlendiiim, kudurdum ama yuttum, hindi gibin kabardım.
mızmız kedicik yine aradı.
ev sahibiyle konuşmuş "6'da kardeşim gelecek" demiş. bana da haber vermek istemiş, sağolsun.

yönetici ruhu var, organizasyon yapılmış, işçi arılar görevlendirirliyor. bir de üstüne, "ben gitsem fena olacak, olaylar büyümesin." diyor.
sanki su borusunu ev sahibi sabote etti, bizimki suçüstü yaptı da, karşılaşıp olay çıksın istemiyor, kendisi de sanki öğretmen değil KGB ajanı.
öfkesine hakim olamayarak arkasında 3-5 ceset bırabilecekmiş gibi konuşunca, dayanamadım.

"tamam ben akşam gideceğim ama sen de böyle konuşup durma, ev sahibi istemese karışmaz bu işe, sen bulur edersin tesisatçını, en fazla evden taşınırsın, adamın çok da umrunda olacağını sanmam" dedim.

zaten hafta sonu ev arayacakmış, maaşını aldığı gibi taşınacakmış, bıkmış, daralmış, çok sinirliymiş, çok gerginmiş. ilk banyosundan su damlayan zavallı kendisi bu dünyada, drama tam gaz.

bende de kabahat. doğrucu davutum ya ben;
"abartıyorsun sen de, yedin bitirdin beni, madem şıplıyordu dünden niye müdehale etmedin. hadi şapırdamaya başladı madem, neden okuldan izin alamıyorsun anlamıyorum.evini su basmış diye izin vermeyeceklerse rapor al, yok mu tanıdık doktor."dedim

hadi evin sorumluluğunu bana yıkıyorsun tamam anladık ama bari minnet duy, tavır yapma dimi ama, demez olaydım.
oy,oyyy; kazara okur falan, gerilmesin ipler diye üç nokta kalsın ...

yoruldum, ben küçük kardeş olmak istiyoruuuum, pışpışlanmak istiyoruuum, şımartılmak istiyoruuum.

sonuç:
zehir zemberek bol ünlemli bir SMS aldım, pes ettim. "akşam 6 gibi orada olucam" dedim. akşam ustayla beraber banyo tamir edeceğiz gibi görünüyor. allah bize kolaylık versin :))

fotoğraf: http://vi.usualize.us

6 yorum:

özii dedi ki...

Kuzucum biz şimdi mog's a gidemeyek miyiz? Çok işin var tabii:(( Kolay gelsinn ne diyim.Bu da cila gibi olmuş sana ...

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

valla 6 da tesisatcilar gelse ,7-8 isimiz biter diye tahmin ediyorum. sevdicegim de benimle olacak. olmadi ben de sonuna dogru ona satip kacabilirim, eger senin gelmeye niyetin varsa:P

*Mutfaktaki Deli* dedi ki...

Hihihihi çok şirin bir blog yazıların da çok şeker. Görüşmek üzereee:)

Chatty Cat dedi ki...

ay gecmis olsun, sabırlar diliorum ama takılma bu kadar ya ;)) xo xo

Banu Durgunlu dedi ki...

Allah kolaylık versin:))

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

tesisatci amca 8de gelene kadar, sevdicegim uyukladi, ben kipat okudum. sorun tespit edildi, iyilestirme bugün yapilacak, mızmız kedicik evde olacak allahtan.
*Mutfaktaki Deli, çook teşekkürler, görüşelim :)
*Chatty Cat çok sagol, takıldık işte dünün konusu da tesisatti bakalim bugün neler olacak?
*Banu Durgunlu, sagolasin, bugün ablama kolaylık versin, ben sıramı savdım :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails