hoppidi hoppidi cumartesiiiii :))

oh oh yandan, tey teeey, hobareeeey.
bugün cumartesiii, hava süpeeer ve ben akşam yemeğinde annemlerde olacağım yaşasıııın, lay lay loooom:P
sevdiceğim gelemiyor, onun aikido sınavı var. minderlerde yuvarlanıp senseilerinden not alacak. ama ben gideceğim. annişimi, babişimii kocamaaan yumuklayacağım.
gerçi annem;"oğlum da gelseydi" falan dedi "ama sınavı var" deyince sustu, "hadi başarılar oğluma" da dedi.
"o damat, ben kızınım benim tarafımı tut" diyorum, "aa yok öyle damat değil o oğlumuz" diyor.
hoşuma da gidiyor ama bazen de kıskanıyorum ne yalan söyleyeyim. onun sevdiği yemekler yapılıyor, aa oğlusu yemiyosa yapılmıyor. oglusu rahat yatsın, sıkışmasın diye eve yeni kanepe bile alındı. bana olan ilgi azaldı mı, hayır ama eşitlendi gibi.
o yüzden bu hafta yalnız gitmek benim işime geliyor, sahnede bir tek ben varım ni ho haaaaaa:P

Yorumlar

:P ama ama napiyiiim ;)
Çilek dedi ki…
Kıskanç tospik seni :)
ebet, öyleyim. hafat sonu saltanatı yaptım valla. oooh misss:P

Popüler Yayınlar